6 תשובות
יש לי חברות, אבל הן קבעו משמרת לילה אז הן עובדות הערב אז יוצא שאין לי עם מי ללכת:/
אנונימית
נקע באצבע אל תגזים
יש לי חברים, פשוט לא בא לי לצאת '3'
אהלן: (
יש לי חברים אבל אני פנימיסטית אז אנחנו לא באותה עיר ואני לא יכולה לנסוע באוטובוסים.
אז כן.. בואו נשמע מוזיקה:/
אנונימית
יש לי אבל יש לי נקע ברגל אז אני נישאר בבית
לי ):