3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא שאני לא מכבדת יש את אותו הטקס גם מחר ולא התחשק לי ללכת היום אם כבר יש מחר
זה לא שאני לא מכבדת יש את אותו הטקס גם מחר ולא התחשק לי ללכת היום אם כבר יש מחר
אנונימית
סליחה שלא באתי פשוט אני לא מכבד ולא אכפת לי מכל אלה שמתו בשבילי
קשה לך בטקסים כאלה?..