6 תשובות
לא. גם לי הוא גורם לבכות כל פעם מחדש
לא רק לך
שנה שעברה הייתי עם הכתה שלי (יסודי) בטקס מרגש וזאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי אותו. מרגש מאוד
והמחר יש לי שוב טקס (כיתה ז) עם כל המקיף וחיילים ואני די בטוחה שהוא יהיה שם
למה לבכות?
אני מכירה את השיר הזה הוא נחמד אבל למה לבכות?
כן חולה על עמית פרק היום היא פירסמה פוסט בפייס על אחייה והכל
אנונימית
חוצאס פיבה סאסי קראסיבה אני בטוחה שאתה לא יודע את הסיפור שמאחורי השיר הזה אם זה לא מעציב אותך
אנונימית