12 תשובות
אכן *-*
שואל השאלה:
אתם צינים נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
למה שהוא יעשה בשבילנו פרסומת? ואיך הוא הגיע לישראל בכלל למה הוא הוא פרזנטור שלנו?! מכל המקומות בעולם ישראל? זה לא כפיל או משהו?!
אנונימית
נופ.
ואני לא חושבת שהפרסומת צולמה בארץ בכל מקרה.
כן אבל לא צילמו אותו בארץ, עשו את זה שם ופשוט ערכו את זה כיאלו זה בארץ..
כן רונלדו בעד ישראל וחוץ מזה הוא מקבל ימבה כסף אז למה שהוא לא יעשה פרסומת
לא צילמו אותו ביחד עם השחקנים בארץ זה ערוך

דרך אגב פעם הייתה לתפוצ'יפס פרסומת עם מסי


איזה מגניבה התמונה ששמו - זה הלוגו של הוט!
אנונימי
קראתי באיזו כתבה אחת שהוא חשב שהוא שהוא סלב בישראל או משהו כזה
שהוא היה סלב או פשוט יותר מפורסם