2 תשובות
תלוי במה, ועד איזו רמה.
להשקיע במשהו זה אף פעם לא דבר רע, אבל הכל צריך להיות במידה, לא כל היום והלילה לחרוש על ספרים ולא לראות עולם, אבל גם לא כל היום להיות בחוץ ולא לתת זמן ללימודים, הכל במידה.