5 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם! חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן וזה סוףסוף קרה.. אני אוסיף ואגיד שהוא זה שניגש אלי.. והיה קצת יותר מנשיקה חח
אנונימית
אל תגידי לי מה לעשות אישה
שמחה בשבילך:)) והעצה היחידה שאני יכולה לתת לך זה פשוט לא לחשוב על כלום ולתת לזה לזרום:)
מזל טוב!:)
אנונימי
מזל טוב!
אין כל כך דרך להפחית את הלחץ, כי זה בין הפעמים הראשונות, וזה גם מישהו שאת רוצה הרבה זמן.
פשוט תזכירי לעצמך שאת טובה, תתרכזי בכמה את טובה ולא בשלילי, זה לא עוזר, להיפך.