4 תשובות
נראלי עם החבר... תהני
הייתי טסה עם חברות שלי לארצות הברית או ליפן
או לשניהם. אבל את זאת שצריכה לבחור תעשי טבלה ותרשמי את החסרונות וההתרונות לטוב עם חבר והחסרונות והיתרונות בלטוס עם חברות ולבסוף שתחליטי עם מי לטוס אז תחליטו ביחד...
אם הייתי יכולה אז רק עם חברה טובה או רק עם חברות
אני הייתי טסה עם החבר.
באותו הנושא: