4 תשובות
דווקא אני אוהבת אותו. הוא אחלה של בנאדם והוא לטובת ישראל! הוא אומר שהשנאה של העולם כלפיי היהודים זה נובע מהקינאה שלנם אלינו -שזה הדבר הכי נכון ששמעתי מפוליטיקאי. חוץ מזה שלא כולם שונאים אותו. אמן שהוא יבחר!
כי הוא לא מפחד לגנות את מי שצריך לדעתו. נגיד הוא אומר שצריך להעיף את כל המקסיקנים מאמריקה וכאלה והוא הומופוב וכאלה. אבל מה, הוא אוהב ישראל xd
כי הוא גזען שחושב שהבעיה באמריקה היא מקסיקנים ואנשים אחרים שלא אמריקאים "טהורים" (מזכיר קצת היטלר)
פלוס יש לו שיער מוזר
אני הבנתי שהוא מה שמכנים "הומופוב".