6 תשובות
שואל השאלה:
אהה, מגניב..
וגם אני דיי לחוצה, שיהיה לי קשה להתחבר לאנשים שם
אהה, מגניב..
וגם אני דיי לחוצה, שיהיה לי קשה להתחבר לאנשים שם
אנונימית
אל תדאגי יהיה בסדר זה סתם שמועות, בהצלחה!
שואל השאלה:
תוודהה
תוודהה
אנונימית
יואו גם אני אולי עוברת לשם שנה הבאה
איזה כיתה את?
איזה כיתה את?
לפי מה שאני שמעתי, זו פנימייה טובה, אבל יש שם ילדים לא משהו
אנונימית
היי יש לי ידידה שם נחמד ממש
באותו הנושא: