התחברות
הרשמה
לעשות עגיל נוסף בשתי האוזניים זה יפה או מוזר? (כאילו שבכל אוזן יהיה 2 עגילים)
3 במאי 2016, 16:31
עגילים
אוזניים
עגיל
עגיל באוזן
פירסינג
2 תשובות
לדעתי, זה לא יפה.
ה
הלכת?נפלת?תישאר על הרצפה?!
לדעתי זה נחמד. לי יש שלושה חורים בכל אוזן, אחד מהם הוא אליקס חח
D
Darling, You'll Be Okay
באותו הנושא:
בנות גבר עם עגיל באוזן אחת או בשתי האוזניים?
כמה עגילים יש לכם ואיפה? לי יש באוזן אחת 2 עגילים ובאוזן השניה עגיל 1 בקיצור 3 (כיאילו רגיל ובאוזן אחת עגיל שני)
אני גבר ויש לי עגילים בשתי האוזניים (אתם יודעים רגילים) אבא שלי אמר לי שכשאני נוסע לטורקיה (ראשון) להוריד את העגילים למה?
עגיל בשתי האוזניים לבנים זה יפה?
עשיתי עגיל שני רק באוזן אחת זה יפה או שכדאי בשתי האוזניים?
היי, יש לי עגיל רגיל באוזן שמאל, ושני עגילים באוזן ימין ( עגילים רגילים, אחד ליד השני) מה כדאי לי לעשות: עגיל שני גם באוזן שמאל, או עגיל שלישי באוזן ימין?
איך קוראים לעגיל הזה ששמים אותו באוזן בנוסף לעגיל שיש כבר? ולידו
3 עגילים בכל צד באוזן, הליקס, עגיל באף, עגיל בטבור מוגזם?
שתי עגילים בשתי האוזניים זה יפה?
כדי לעשות עגיל נוסף באוזן מתחת לגיל 16 צריך אישור הורים?
יש לי כבר עגילים באוזניים, ועכשיו אני רוצה לעשות חור שני, באיזה אוזן הכי כדאי לעשות?