8 תשובות
מאוד.
כיף לך. די.
אני רוצה טסט. דיי
אירוני. גם לי ככה אבל לרוב התלמידים זה נכון ויש צורך לפעול לשיפור המצב.
כנראה שאת לא מדגם מייצג.
אירוני ששובתים על טיולים ויש לי מחר טיול
שואל השאלה:
והבית ספר לא קרוב להיות פרטי, חשוב לציין..
(למה שאלות טובות אני חייב לעשות מאנונימי.. למהה?)
אנונימי
הכי אירוניי פאק אני צוחקת בקולל
אני כבר אחרי טיול ויש רישיון
אבל למי אכפת יום חופש (כשגם ככה יש יום הכנה למתכונת)...
הייתי אמורה לצאת מחר לטיול וביטלו לנו אותו