35 תשובות
אני
אני לא מוצאת סיבה למה לסבול כל חודש מכאב
אני לא מוצאת סיבה למה לסבול כל חודש מכאב
כן
אנונימית
אני, כי אין טעם.
השיער שיש לי על הידיים בלונדיני ודליל.
השיער שיש לי על הידיים בלונדיני ודליל.
אני
כן.
בקושי שרואים אותן, הן בלונדיניות ודלילות, אם אני יגלח אותן זה סתם יגרום להם לגדול באופן פרוע וכהה יותר.
בקושי שרואים אותן, הן בלונדיניות ודלילות, אם אני יגלח אותן זה סתם יגרום להם לגדול באופן פרוע וכהה יותר.
שואל השאלה:
שלי לא כאלה בולטות אבל בכל זאת אני רואה שלאף בת בכיתה שלי אין שיער ואז אני לא רוצה להיות היחידה שיש לה: (
שלי לא כאלה בולטות אבל בכל זאת אני רואה שלאף בת בכיתה שלי אין שיער ואז אני לא רוצה להיות היחידה שיש לה: (
אנונימית
גם אני היחידה שיש לה שיערות בכיתה אבל אני לא מורידה כי לא אכפת לי שאני היחידה
אני
מיפ מיפ בוא נראה אותך מוריד כל שבוע שיערות מכל הגוף וסובל את הכאבי תופת האלה ואז קורא לנו מגעילות!
אנונימית
אני אין לי מספיק כדי שאני יצטרך להוריד יש לי קצת
כן אני
יש לי שיער בלונדיני ודליל גם אבל עדיין מקרוב אפשר לראות אבל מצד שני אני לא רוצה להתחיל עם כל הכאבים האלה..
אם היה לי שיער שחור הייתי עושה כבר מזמן.
יש לי שיער בלונדיני ודליל גם אבל עדיין מקרוב אפשר לראות אבל מצד שני אני לא רוצה להתחיל עם כל הכאבים האלה..
אם היה לי שיער שחור הייתי עושה כבר מזמן.
אני.
גם שאפילו אותי זה דוחה כי באמת יש לי מלא שיערות (גם גנים שיערים, גם פרסית) ואני פשוט מתעצלת ומפחדת מהכאב.
גם שאפילו אותי זה דוחה כי באמת יש לי מלא שיערות (גם גנים שיערים, גם פרסית) ואני פשוט מתעצלת ומפחדת מהכאב.
אני
אני, השרות שלי חומות אבל רואים רק אם מסתכלים ממש קרוב...
אנונימית
אני לא מורידה פעם הייתי עושה שעווה אבל נמאס לי למה אני צריכה לסבול. גם יש עוד בנות בכיתה שלי שיש להם שיער על הידיים והן בכל זאת מהממות ומקובלות אז כן..
אנונימית
אני.
אני אוהבת שיער ידיים, לא מבינה למה כולן מורידות.
אני אוהבת שיער ידיים, לא מבינה למה כולן מורידות.
אני, כי כמעט ואין לי, זה לא ממש נראה..
אני הן לא מי יודע מה בולטות אצלי..
אני כי זה לא כזה משמעותי לי ואני לא רוצה לסבול כדי לרצות אחרים
אנונימית
אני התחלתי להוריד לאחרונה.. בת 17
לא היה לי הרבה שיער כי אני לא שעירה במיוחד אבל לדעתי זה נראה הרבה יותר אסתטי ושעווה ממש לא כואבת לי אז מה אכפת לי? בנות עם שיער מאוד דליל ובלונדיני זה באמת מיותר
לא היה לי הרבה שיער כי אני לא שעירה במיוחד אבל לדעתי זה נראה הרבה יותר אסתטי ושעווה ממש לא כואבת לי אז מה אכפת לי? בנות עם שיער מאוד דליל ובלונדיני זה באמת מיותר
אני וגם אני היחידה שלא מורידה בידיים אבל אני לא רוצה להתחיל עם כל זה (אני לומדת בפנימייה אז אני רואה כל הזמן בנות מורידות מהידיים אבל אני פשוט לא עושה את זה כי אני לא מוצאת סיבה)
אנונימית
אני אישית מורידה כי אני לא אוהבת שיערות אבל יש לי חברות שלא מורידות
גילחתי פעם או פעמיים בשנים האחרונות- טעות חיי.
עכשיו אני לא מורידה למרות שהשיער גוף שלי בכללי שחור ועבה ואני ממש שעירה (מדובר גם בשיערות על גב כף היד והאצבעות כן?) ולא כל כך אכפת לי אבל אין חי אמא אולי אם הייתה הייתי כן מורידה שם לא יודעת.
אבל זה לא כזה משנה אני רוב הזמן עםז ז'קט.
עכשיו אני לא מורידה למרות שהשיער גוף שלי בכללי שחור ועבה ואני ממש שעירה (מדובר גם בשיערות על גב כף היד והאצבעות כן?) ולא כל כך אכפת לי אבל אין חי אמא אולי אם הייתה הייתי כן מורידה שם לא יודעת.
אבל זה לא כזה משנה אני רוב הזמן עםז ז'קט.
אנונימית
אני לא מורידה כי זה יותר מכוער ומוזר לי בלי
אנונימית
אני
למה בכלל?
גם אם יש בנות בכיתה שלי, (ורוב הסיכויים שיש)
אף אחד לא שם לב לזה אז למה לטרוח בכלל?
למה בכלל?
גם אם יש בנות בכיתה שלי, (ורוב הסיכויים שיש)
אף אחד לא שם לב לזה אז למה לטרוח בכלל?
אני לא מורידה
אני לא
אנונימית
אני
אני לא יודעת מה איתכן אבל אני חושבת שזה שווה את הכאב לפני שהתחלתי לקחת ריקוטן עשיתי (אסור לי שעווה) ואני אעשה גם אחרי וזה לא בשביל מישהו אחר זה בשבילי
לא כזה רואים אותם אז אין לי טעם.
גם אם הם היו יותר בולטות לא הייתי מורידה כי יש גבול לכמה שעווה אפשר לעשות.
גם אם הם היו יותר בולטות לא הייתי מורידה כי יש גבול לכמה שעווה אפשר לעשות.
אני כי יש לי שיערות בהירות
אני
אבל בניגוד לתגובות שקראתי פה, שלי בולטות ושחורות לול
כבר עשיתי פעם אחת וזה כואב מדי, לא מעוניינת לסבול
לא מורידה גם מהרגליים. כואב מדי. לא מעוניינת.
אבל בניגוד לתגובות שקראתי פה, שלי בולטות ושחורות לול
כבר עשיתי פעם אחת וזה כואב מדי, לא מעוניינת לסבול
לא מורידה גם מהרגליים. כואב מדי. לא מעוניינת.
אם הורדתי שלא היה היה לי כלום
בטי שאני הוריד שיש לי אבל זה נרא כאלו גלחתי כר אבל לא רואים ברגיל פשוט יותר חלק שמורידיים שנוגעים
בטי שאני הוריד שיש לי אבל זה נרא כאלו גלחתי כר אבל לא רואים ברגיל פשוט יותר חלק שמורידיים שנוגעים