9 תשובות
זאת חברה שלך אולי תכירי מישהו
אנונימי
ציינת שהיא חברה שלך, אם היא חברה טובה מאוד שאת בקשר אז כן
אם לא, לא כדאי
למרות שאת יכולה להכיר חברים חדשים שמה..
אם לא, לא כדאי
למרות שאת יכולה להכיר חברים חדשים שמה..
בטח. תבואי ראש פתוח, תכירי אנשים חדשים.. בטוחה שיש לה אחלה חברים
כן
זו ההזדמנות להכיר בנות ובנים חדשים ומדליקים.
מי יודע? אולי יהיה שם מישהו שתידלקי עליו...
כיף.
תהני.
מי יודע? אולי יהיה שם מישהו שתידלקי עליו...
כיף.
תהני.
כן למה לא תעשי את זה בשביל החברה. וגם ככה תכירי עוד אנשים.
עפרה את הורדת לי אמינות? בבקשה תחזירי אני לא אבקש לקדם סרטון בכלל
איך שמרגיש לך נכון תמיד חשוב לכי עם הלב שלך
כן, זאת הזדמנות להכיר אנשים חדשים
באותו הנושא: