9 תשובות
למה יום שני?
אנונימי
מצטרפת לשאלה...:\
וגם אני חוזרת בבשני.
כן יש גם כאלו שחוזרים בשני
שואל השאלה:
אני בשני.
לפחות..
חח אנונימי בוא רגע לפרטי...
אויש את חלשה ותשושה? יאללה יבכינית תתמודדי עם החיים!
חרמנית אש מגיל שש
שואל השאלה:
אמאלה מה הקטע?
סתומה..
מה כואב לך בחיים?
מחר ש בית ספר לא יום שני אבל אל תדאגי לא סוף העולם ל99% זה ככה תאמיני לי הכל יהיה טוב:)
תחשבי על הדברים הטובים
אומיגאד גם את חוזרת בשני כמוני, בואי נתאבד ביחד
אנונימי
יום ראשון לימודים, לא שני =)