8 תשובות
תנור.
או שתבדקי בטח רשום על המיכל שהיא הגיעה בו הוראות חימום.
שפשוף / תחממי עם מצית בלי לגעת ברצועות.
בבאן מרי כמו שממיסים שוקולד
את שמה סיר עם מים חמים ובתוכו את הכלי עם השעווה וזה ממיס אותה..
שואל השאלה:
זה לא רצועות, זאת קופסא מהחומר של כמו תבניות לאפייה (שכחתי איך קוראים לו) ואין הוראות חימום
על הגז, אם המיכל ממתכת את יכולה להכניס אותו לסיר (לא לשפוך את השעווה לתוך הסיר) ולשים את הסיר על הגז וזה יתחמם.
על הגז:)
גם אני מכינה ככה שעוות כל הזמן,
תקחי מחבת תשימי בה קצת מים ואז תשימי את התבנית עם השעווה באמצע של זה ותתני לזה להתחמם עד שזה ימס