4 תשובות
העדיפות היא ממש ממש לא, למה?
ספורט מעיר וגורם לעירנות של הגוף, משמע שלא תצליחי לישון הרבה מאוד זמן אם את עושה אימון רציני, אם זה לא רציני כל כך אז ברור שאפשר.

אם את מתכוונת להרוס לעצמך את השעות שינה זה בסדר, אבל סה"כ לא כדאי ולא מומלץ בכלל.

אני עושה ולפי מה שאני יודעת אין בעיה. בהצלחה:)
אני חושבת שכן
אם לא אכלת לפני זה אם את אנרגטית ויש לך כוח ואם זה לא מפריע לאף אחד אז נראה לי שזה בסדר