7 תשובות
כן
סיוט
ממש לא! כשזה הדדי זה ממש ממש כיף!
אז ממש לא!
אל תגידו שאני לבד כאן! חח
אז ממש לא!
אל תגידו שאני לבד כאן! חח
מסכים איתך..
מאוד:0
אני אוהבת
באותו הנושא: