15 תשובות
אני ליאת
אנונימית
עריכה:
ליאת היא האמא שלי ואני הבת שלה.
סבתא
אנונימית
אני ליאת
חח אהבתי
משהו לא נכון בחידה, כתבת 'אם הבת של ליאת היא האמא..' זאת אומרת שיש את ליאת ולליאת יש בת, לבת של ליאת יש ילדה, שהיא הילדה שלי, זאת אומרת שהבת של ליאת היא אני אז ליאת היא האמא שלי.
אנונימית
אנונימית צודקת, אני גם לא כל כך הבנתי. לפי מה שכתוב בחידה יוצא שאני הבת של ליאת..
נכון צודקת
גם אני שמתי לב
אבל הגיוני הכי שליאת כי האמא של הבת שלי היא אם הבת של ליאת
אבל כן, יש פה משהו קצת מוזר
אוי..
למה הורדתם למינוס 1?
זה המינוס הראשון שלי! ; (
אהבתי את הרעיון אבל יצא שאני הבת של ליאת
חח חח חח
שום תשובה פה לא נכונה
זה או שאני הבת של ליאת
או שאני החתן של ליאת (בעלה של הבת של ליאת)
נקרא לבת של ליאת לאה
אז לאה היא האמא של הבת שלך
כלומר (אלא אם כן אתן לסביות) לאה ואת הם אותו בןאדם
לאה היא הבת של ליאת
אז ליאת היא אמא שלך
כולם טועים ואני הבנתי תקטע של החידה.
התשובה היא אני ליאת.
האם בתחילת החידה זה לא אם של שאלה, אלה אם כמו אמא.
אמא של הבת של ליאת היא ליאת.
ליאת היא האמא של הבת שלי.
אז אני ליאת.
אני האמא של הבת שלי והאמא של בת שלי היא האמא שלי זאת אומרת שליאת היא אמא שלי ואני הילדה שלה.