9 תשובות
בת כמה
שניהם יפות אני אוהב תמונות אבל כי אני נמוך בעצמי 1.57 מ'
אני מטר 1.63
ואני אוהב בנות נמוכות.
אנונימי
מעדיף לפחות 10 סנט' פחות ממני.

אני 1.84.
חח אני 1.51 ואני נמצאת עם מלא גבוהים.
חברה שלי 1.59 ואני 1.90.
זה יפה, כמו הגבוהות:)
אני מעדיף נמוכה אבל לא כל כך..
אני אוהב.. זה חמוד רצח