9 תשובות
בת כמה
שניהם יפות אני אוהב תמונות אבל כי אני נמוך בעצמי 1.57 מ'
אני מטר 1.63
ואני אוהב בנות נמוכות.
ואני אוהב בנות נמוכות.
אנונימי
מעדיף לפחות 10 סנט' פחות ממני.
אני 1.84.
אני 1.84.
חח אני 1.51 ואני נמצאת עם מלא גבוהים.
יפה
חברה שלי 1.59 ואני 1.90.
זה יפה, כמו הגבוהות:)
זה יפה, כמו הגבוהות:)
אני מעדיף נמוכה אבל לא כל כך..
אני אוהב.. זה חמוד רצח
באותו הנושא: