4 תשובות
אני חושבת זה יעבור לך. זה מחשבה של גיל ההתבגרות. לפעמים אני חושבת שכולם אוהבים אותי וזכיתי ולפעמים לא...
שואל השאלה:
אנונימי אתה גאון זה בדיוק מה שאני חושבת..
אנונימית
אולי יש לך פחד כזה... או שאיך שהם מראים את האהבה שלהם אלייך לא מספיקה לך
גם אני מרגיש ככה לפעמים
אולי בגלל שאכפת לך רק מבן אדם אחד ספציפי שיאהב אותך ודווקא הוא לא?
p:
אנונימי