7 תשובות
או שתבכי.. שזה בסדר גמור או שתחשבי על דברים משמחים וזה או לאוכלל תמיד עוזר חח
למה את מרגישה ככה?
תפתחי את העיניים הרבה זמן בלי למצמץ עד שישרפו לך וירדו לך דמעות זה מה שאני עושה, זה גם משהו..
תדברי עם חברות אל תתבודדי
מוסיקה קופצנית וחברות שמצחיקות אותך עמודיםמצחיקים באינסאה...
אנונימית
קרה לי.. פשוט למצוא דרך לעלם הזה וזה יצא בלי שליטה דמעה וכל זה
תחבקי מישהו, זה הכי משחרר