6 תשובות
את בת אז יש סיכוי שתתחנני למישהו שיעזור לך כי איבדת את הכרטיס (אם אין לך כסף)
תשלמי.
בשביל מה להתפלח?
שלום רב,

נסי להתפלח ביציאה של אדם אחר אם את יודעת איך. ואם לא בקשי מאדם אחר שיוציא אותך איתו והגידי לו שאבד לך כרטיסך. במידה ותרצי לשוחח בכל נושא הינך יכולה לפנות אלי וכמוך כולם.
שואל השאלה:
נגמר לי הכסף ולא היה לי דרך אחרת לחזור
אנונימית
תשלם
תשלם על הנסיעה
אנונימית
באותו הנושא: