7 תשובות
כולן יפות, גם את יפה.
מה שבטוח את מיוחדת יופי זה עיניין של טעם הכי חשוב שתהיה יפה מבפנים תואהבי את עצמך כמו שאת
יופי זה עניין של טעם לדעת אדם אחד את יכולה להיות מושלמת לדעת בן אדם אחר זוועת עולם הכי חשוב שאת תחשבי שאת יפה ולפי התיאור שנתת לדעתי את יפה p:
שואל השאלה:
תודה><
תודה><
אנונימית
את יפה בכל מצב.. אל תפקפקי בעצמך..
נתת תיאור כללי..
בכל מקרה קשה לדעת כי לא ראינו אותך. ויופי זה עניין של טעם.
בכל מקרה קשה לדעת כי לא ראינו אותך. ויופי זה עניין של טעם.
יופי זה עניין של טעם. לדעתי כן.
באותו הנושא: