9 תשובות
לא מגעיל.. עדיף פחות
זה טבעי, אין ממה להיגעל.
זה תלוי בהרבה משתנים.
הומו
לא זה בסדר לגבר
לא.
בעיקרון לא כזה מפריע
שואל השאלה:
קצת יותר מזה
אנונימי
עדיף שלא יהיה.. אבל מה שנוח לך:)
לא... כל אחת והבחירה שלה