4 תשובות
רוב הבתים שאני מכיר כן!
אני מכירה בית עם 3 ילדים. מתוקתק. הכל תלוי במי שנמצא רוב הזמן בבית ובחינוך הילדים
בית שיש בו ילדים ואין בלאגן. זה בית לא נורמאלי.
הכל תלוי בהורים ובילדים.
באותו הנושא: