10 תשובות
לא, למה פדיחה? הכי כיף עם אמא!
אני תמיד הולכת להופעות עם אמא שלי זה מאוד מחבר וחוויתי את רק תהני
חוץ מזה תתגאי באמא שלך
שואל השאלה:
כי אני כזאת שמיתפדחת על הכולל
אנונימית
אני הלכתי עם אבא שלי להופעה של עברי לידר.
הוא נרדם באמצע, זה בסדר.
תלכי איתה (:
זה לא פאדיחה בכלל
בכלל לא פאדיחה.
אם אלו הפאדיחות שלך, חכי שתשמעי על שלי.
שואל השאלה:
תודה יפות
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת עדין
אנונימית
כן למה לא?
פדיחות מאמא?