7 תשובות
אין דבר כזה אהבה בלי שברון לב..
תכל'ס? כלום.
לא לסמוך על כולם
יש מלא אנשים צבועים ושקרנים בעולם
חברי אמת זה אחד הדברים הכי טובים שיש
לא לשים על דעות של כאלה שסתם רוצים להוריד את הביטחון ולעשות מה שטוב לי (אם יש בעיה שאני אוכלת נוטלה ב3 בלילה אז שיתמודדו p:)
לא להוריד מעצמי כי יש לי ערך וצריך הערכה עצמית
מוזיקה זה הדבר הכי טוב בעולם אחרי משפחה
לא להיות צבועה לאנשים (חח כולם יודעים מה אני חושבת עליהם p:)
להיות נחמדה לאנשים
אהבה זה אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות למישהו (:
אממ חפרתי ואני מרגישה כמו איזו מדריכה לשיפור אורח חיים בת 32 p:
יש מלא אנשים צבועים ושקרנים בעולם
חברי אמת זה אחד הדברים הכי טובים שיש
לא לשים על דעות של כאלה שסתם רוצים להוריד את הביטחון ולעשות מה שטוב לי (אם יש בעיה שאני אוכלת נוטלה ב3 בלילה אז שיתמודדו p:)
לא להוריד מעצמי כי יש לי ערך וצריך הערכה עצמית
מוזיקה זה הדבר הכי טוב בעולם אחרי משפחה
לא להיות צבועה לאנשים (חח כולם יודעים מה אני חושבת עליהם p:)
להיות נחמדה לאנשים
אהבה זה אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות למישהו (:
אממ חפרתי ואני מרגישה כמו איזו מדריכה לשיפור אורח חיים בת 32 p:
לעולם לא לנסות להדחיק את הבעיות שלך אלא להתמודד איתן, כי יכול להיות שזה רק יזיק.
תהיו האנשים האדיבים שהכלב שלכם חושב שאתם
שעדיף להיות לבד
לא לפתח ציפיות.
לא לסמוך על אנשים.
אהבה זה בולשיט.
חח וואו בהכי אופטימית שלי היום.
אני נשמעת ממורמרת אבל זה באמת דברים שלומדים בדרך הקשה |:
לא לסמוך על אנשים.
אהבה זה בולשיט.
חח וואו בהכי אופטימית שלי היום.
אני נשמעת ממורמרת אבל זה באמת דברים שלומדים בדרך הקשה |: