2 תשובות
פשוט אם יש לך להגיד משהו על בן אדם והוא יכול להיות פוגע א' אל תגידי לו בפנים, מאחורי הגב, ותחכי קצת אחרי שהוא עובר אותך אם זה ברחוב בשביל לדבר=)
להיות יותר רגועה, לא להגיב ישר על מה שאומרים ולשלוט בדחפים כמו לרדת על אנשים או דברים כאלה, זה גם נקרא חוסר טקט השאלה מה בדיוק מאפיין אותך שהיא אמרה את זה? חוסר טקט נאמר על הרבה אופנים..
באותו הנושא: