7 תשובות
ללכת לסרט/מסעדה/ספא/קניון.
מה שאת אוהבת
אני גאון
ללכת למסעדה עם חברות
ללכת לסרט
ללכת עם חברים למסעדה
עם המשפחה למסעדה
לבלות עם חברות כל היום ולעשות שופינג ולאחר מכן תשבו בבית קפה/מסעדה.
ביומולדת שלי (עוד חודש וחצי יאיי ) החלטתי שאני לא הולכת לבית ספר ואמא שלי לא לעבודה ונעשה יום שופינג כזה בבוקר ונאכל ארוחת בוקר בבית קפה.
תכלס אין כמו אמא.

ואולי בערב אני יעשה עם חברות משהו.
לבלות עם החברות הקרובות ועם המשפחה
בשעות אור ללכת עם חברים/חברות לים ובערב למסעדה עם עוד יותר חברים/חברות