7 תשובות
שלום
את לא יכולה.
אבל את יכולה לקנות בדואר ויזה נטען ואז לרשום את הפרטים.
גם אני עשיתי את זה.
את לא יכולה.
אבל את יכולה לקנות בדואר ויזה נטען ואז לרשום את הפרטים.
גם אני עשיתי את זה.
כן את יכולה לפתוח לא מחייב בחשבון אשראי זה רק עניין של יצירת חשבון דואר ורק להוריד מה שבחינם! אם צריך תשלום עדיף דרך ויזה נטען מקסימום 270 ש כולל עמלה ואז תרכשי לא רק את היישומים של אייפון אפשר לקנות מה שתרצי בחנויות ולמלא כסף אפשרי!
כן את יכולה אם יש לך ססמת אי די לאפסטור את יכולה להוריד אפליקציה (שגם אני הורדתי אותה) והיא תסדר לך את החיים תכתבי בחיפוש ויזה נטען ואז תראי ביי
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
ואם אין לי את האפשרות של לבחור ויזה זה עומד על ויזה מאסטר קארד ועוד אפשרות אחת אבל אין את. אפשרות none
Nik
ברור שאפשר! כשאת מגיעה לקטע של האשראי תלחצי על none
ככה אפשר לפתוח:
1. לפתוח את האייטנוס במחשב
2. לבדוק באפסטור שאת נמצאת על "ישראל" (למעטה בצד ימין)
3. לבחור אפליקציה חינמית (מאוד חשוב חינמית!)
4. לנסות להוריד אותה, יפתח חלון שישאל מה הפרטי apple id שלך, תלחצי על "צור חדש" (באנגלית)
5. תמלאי את הפרטים, ובכרטיס אשראי תבחרי "none"
זה יפתח כחשבון ללא כרטיס אשראי.
בהצלחה.
1. לפתוח את האייטנוס במחשב
2. לבדוק באפסטור שאת נמצאת על "ישראל" (למעטה בצד ימין)
3. לבחור אפליקציה חינמית (מאוד חשוב חינמית!)
4. לנסות להוריד אותה, יפתח חלון שישאל מה הפרטי apple id שלך, תלחצי על "צור חדש" (באנגלית)
5. תמלאי את הפרטים, ובכרטיס אשראי תבחרי "none"
זה יפתח כחשבון ללא כרטיס אשראי.
בהצלחה.
את יכולה לפתוח חשבון באפסטור גם בלי כרטיס אשראי!
את פשוט לוחצת על nome.. ואז זה לא מחייב אותך על כלום.. ואת לא צריכה לרשום את פרטי הכרטיס
את פשוט לוחצת על nome.. ואז זה לא מחייב אותך על כלום.. ואת לא צריכה לרשום את פרטי הכרטיס