7 תשובות
כל אחד והמשפחה שלו
שואל השאלה:
בגלל זה שאלתי אתם...
בגלל זה שאלתי אתם...
אנונימית
שבע וחצי בערך עד אחת עשרה
אנונימית
לא מתחילים ולא עושים
מתחילים כזה 9 ומסיימים תלוי אם אבא שלי עושה את זה מהר אז בערך 12:30 אבל אם לא אז 2
מתחילים מתי שהבנים חוזרים מבית הכנסת ומסיימים בדרך כלל באחד עשרה ככה אני לא ממש כזה זוכרת אבל לא כזה מאוחר אנחנו קוראים מגילה מברכים מתפללים וכאלה אוכלים וכשמסיימים לאכול הולכים לסלון ויש פיצוחים וכאלה וזהו אין לי מושג עד מתי זה
*_* חפרתי.. טוב לא נורא -_-
*_* חפרתי.. טוב לא נורא -_-
אנונימית
לפני שנה סיימנו בחצות בערך, לפני שנתיים זה נמשך עד אור הבוקר.
ומתחילים כנראה בעשר או תשע.
ומתחילים כנראה בעשר או תשע.
באותו הנושא: