3 תשובות
כן
אנונימי
יופי זה עניין של טעם. לא לכולם יש את אותו הטעם, וזה לגיטימי:)
כן והיא גם ממש שעירה ואין לה גם אופי היא שחצנית ברמותת ומתייחסת לכולם חרא עד שהיא צריכה משהו.. לא מבינה מה אנשים מוצאים בה
אנונימי
באותו הנושא: