התחברות
הרשמה
בנות מה יותר כואב? להוריד שיער בידיים עם שעווה או עם מכונה להורדת שיער (הזה החשמלי שזה כמו מלא פינצטות קטנות)?
17 באפריל 2016, 21:43
2 תשובות
לדעתי המכונה
לי זה כאב יותר משעווה
אנונימית
לא יצא לי לעשות שעווה אבל אני יכולה להגיד לך שהמכונה לא כזאת כואבת מתרגלים לזה מהר
ל
למרות הכל