5 תשובות
כדאי אבל צריך לבדוק את האמינות של המוכר וכדאי להזמין רק מוצרים שאנשים כבר הזמינו ועשו למוצר ביקורת שהוא הגיע..
כן זה סבבה רק רת צריכה לראות שלמוכר יש לפחות 97%+ אחוזי אמינות ולראות אם במקרה ומשהו לא יהיה טוב המוכר מסכים להחזיר
כן. רק שתצטרכי לקנות בצורה חכמה כדי לקבל גם את מה שאת קונה.
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
עוד עצה: בא לי אקספרס אם את רואה בגד שהמידות שלו מתחילות מxl ומעלה (ולא שיש פשוט איקס על המידות של מדיום סמול ולארג שזה מסמל שנגמרו המידות ) אז המידה המוצגת הכי קטנה בדרך כלל תיהיה כמו סמול או מדיום אפילו אם רשום xl
מניסיון היה בגד ממידות 2xl ורציתי שהחולצה הזו תיהיה ענקית אז הזמנתי 3xl והמידה שהגיעה לי תאמה למידה לארג'
מניסיון היה בגד ממידות 2xl ורציתי שהחולצה הזו תיהיה ענקית אז הזמנתי 3xl והמידה שהגיעה לי תאמה למידה לארג'
באותו הנושא: