5 תשובות
כל עוד זה מותאם לסוג העור שלך ממש אין בעיה להחליף חברה
ערב טוב.
יקירה, טוב לשנות, העור צריך שינוי כדי להתחדש ולהתרענן, כל הזמן אותו מוצר, הוא מפסיק להגיב חיובי לעור, בתנאי שהשימוש והשינוי יהיו ממוצרים טובים ומזינים ומתאימים לסוג העור שלך, אני למשל, בקיץ, משתמשת במוצר טבעי, מזין ומשקם את העור ובחורף משתמשת במוצר עם אותה רמה טובה, אך מחברה אחרת, כך העור תמיד נשאר בריא ויפה
לא להגזים בשינויים.
מקווה שהובנתי והועלתי מעט.
שבת שלום ומבורך
יקירה, טוב לשנות, העור צריך שינוי כדי להתחדש ולהתרענן, כל הזמן אותו מוצר, הוא מפסיק להגיב חיובי לעור, בתנאי שהשימוש והשינוי יהיו ממוצרים טובים ומזינים ומתאימים לסוג העור שלך, אני למשל, בקיץ, משתמשת במוצר טבעי, מזין ומשקם את העור ובחורף משתמשת במוצר עם אותה רמה טובה, אך מחברה אחרת, כך העור תמיד נשאר בריא ויפה
לא להגזים בשינויים.
מקווה שהובנתי והועלתי מעט.
שבת שלום ומבורך
ממש לא, תוכלי להשתמש באילו תכשירים שרק תרצי של איזה חברה שרק תרצי, כול עוד הם מותאמים לפנייך.
אנונמי
כן!
בובההה
לא, רק לא להחליף הרבה כדי לא להזיק לעור ולשגע אותו (:
באותו הנושא: