7 תשובות
ניסית לגלח עם ג'ל?
שואל השאלה:
גל לגברים גם טוב?
אנונימית
כן^
אנונימית
לגלח כשיש קונדישינר שמעתי.
השיטה הכי טובה שנתקלתי בה זה למרוח דאורדוראנט סטיק אחרי הגילוח.
יש המלצה להשתמש ב sugar scrub אבל עוד לא ניסיתי.
שואל השאלה:
זאת השנה השנייה שאני מגלחת שם
אנונימית
יכול להיות שאת רק בפעמים הראשונות? אחרי כמה פעמים כבר נהיה פחות פצעים.
תגלחי עם ג'ל גילוח ותשימי אחרי זה קרם לאחרי גילוח.
אוי תזהרי מהגילוח. אם זה עושה לך פצעים אז זה כבר אומר משהו.
גילוח זה מסוכן ויכול לעששת זיהומים ודלקות וגם פצעים כמו שיצא לך.