התחברות
הרשמה
יש מישהו שאני אוהבת אותוו יש לכם אופציות איך הוא ירגיש גם כהה?
15 באפריל 2016, 13:07
זוגיות
אהבה
יחסים
התאהבות
חברים
לבנים
תשובה אחת
תראי לי שאת מעוניינת בו - בטוח שהוא ירגיש.. אם זה הדדי הוא יגיב לך וגם את תרגישי חזרה..
o
orylevy1997
באותו הנושא:
כל מה שאני רוצה ללמוד בעתיד כולל אופציה ב, לא דורש בגרות, אז למה להשקיע?
למה אין לי אופציות לGIF באינסטגרם? ולא כתוב לי שאני צריכה לעדכן או משהו
יש מישהו שאני אוהבת אותו והוא כנראה גם אוהב אותי
אתר היכרויות חינמי לצעירים - מישהו/י מכיר/ה אתר הכרויות חינמי ופעיל לצעירים (שלא חוסם לך אופציות ומבקש תשלום באמצע החיים)? תודה!
אפשר אופציות ליציאה עם חברים בלי לבזבז יותר מידי כסף, ואפילו בלי לבזבז בכלל ובלי אוכל?
יש מישהו שאני אוהבת איך אני גורמת לו לאהוב אותי
אני אוהבת מישהו, ואנחנו באותו שכבה הוא תמיד קורא לי בהפסקות למרות שאני מתנהגת מגעיל..
לעבוד על מישהו שאני אוהבת אותו זה נורא?
יש אופציה בדפים בגוגל שאני רושמת מילה שאני מחפשת בדף וזה מוצא אותה?
אני אוהבת ידיד שלי שאני חושבת שאוהב אותי אבל חברה הכי טובה שלי אוהבת אותו
מה זה אופציות בינאריות?