16 תשובות
לדעתי כן
אנונימית
רק לחלק קטן מהם
לפעמים, תליו איזה חלומות.
לדעתי כן.
לסבא שלי היה תמחלה יום לפני שהוא נפטר חלמתי את זה וזה קרה
סוג של.. חלומות המוח שלך עושה לפי דברים שאתה חושב עליהם הרבה/בעיות שאתה צריך להתמודד איתן ולכן אתה לא סתם חולם על משהו אבל לדעתי לפחות זה לא אומר שזה שליחות או כמו בסיפורי התנך שדברים שחלמת באמת יקרו.
אולי.. לא בטוחה
כן.
לדעתי החלומות נותנים לנו אפשרות להסתכל על החיים שלנו מזווית אחרת ולנסות לשפר אותם.
אנונימית
לדעתי חלומות זה סתם משהו שאנחנו חושבים עליו באמצע הלילה
ואז זה מרגיש לנו big dill
נראה לי חירפנתי לכם תמוח 0_0
מאמין מאוד בזה
לא
אני מאמינה שהם סתם שיקוף של התת מודע שלנו
אבל אני מאמינה שמחשבות משפיעות על המציאות אז בעקיפין כן
כן חח
אני חלמתי על ילד שלומד איתי ויום אחרי זה פשוט שמתי לב שהוא חתיך
אנונימית
זו לא אמונה זה דבר מוכח
כן