4 תשובות
להתקדם... הזמן יעשה את שלו ותמצאי מישהו חדש
לשכוח אותו
בנים יבואו וילכו
אין עוד מה לעשות, אני בטוחה שתמצאי את האחד שלך:)
לשכוח אותו, להרים את הראש ולהמשיך הלאה.. זה הדבר היחידי שאני יכול להגיד לך
אז אל תתיחסי אליו. יש עוד המון דגים בים ואת תמצאי מישהו שיהיה בקטע שלך. אני בטוחה בזה!
באותו הנושא: