17 תשובות
חושב על מישהי שפגשתי ושכנראה אני לא אראה אותה יותר:/...
מחר יום רגיל
מתכנן ללכת עוד מעט בלי נדר
המבואס
כי ישנתי שנץ, ללמוד ולעוף הביתה, משהו כמו שעה-שעה וחצי.
קמתי היום ב5 בצהריים
בית ספר:' ( ובערב יש לי חינה
וכשאני ארדם
כי אני תמיד ערה בשעות האלה.. מחר עוזרת בבית ואולי אחרי זה נפגשת עם חברה... אני כרגיל ארדם ב5 ואתעורר ב10^_^
N.O
אוי שיט "המבואס" כל כך מבינה ומזדהה איתך, למה אתה על אנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מכיר את המבואס עניתי לך על השאלה ההיא חח
אנונימי
כי אני לא עייפה ולא מצליחה להירדם:|
מחר אני אלך ללימודים וגם לקניון, ואין לי מושג מתי אני אירדם.
שואל השאלה:
חח קוקי מנסטר כל לילה שאני מנסה לישון מאוחר ואז אני הולך ב3-4 אני נזכר בך ואומר"לפחות גם קוקי ישנה מאוחר ואני לא היחיד שנדפק"חח (שאלתי כמה פעמים בימים שונים שאלה בסגנון הזה ותמיד ענית:p )
אנונימי
למבואס.. סורי על החטטנות אבל איפה פגשת אותה? סתם שואלת מתוך סקרנות
אנונימית
כי דיברתי עם חצי ^_^
להיות עם הבסט שלי
ועכשיו *-*
לילט
כי אני בחופש
לעשות קניות ולנקות:-/
מתי שאני יהיה עיפה
שינה זה לחלשים.
אמר הפיל
אנונימית
כי אני גרה בחו"ל ועכשיו 4 וקצת אחר"צ
חח שותף לתסכול.
כי אני מתוק
אנונימי
ראיתי אותה ליד קוקה קולה:/
וזה בסדר
לשואל השאלה כן זה אני מהשאלה
המבואס