3 תשובות
שואל השאלה:
אז עם אחות לא כזה משנה
תמיד זה מביך, אבל יותר עם דודה כי אחרי זה היא תחפור עלזה ואי אפשר לדעת איך להגיב לידה בלי לחשוש מה היא תגיד אחרי זה
אנונימית
אין לי בת דודה אז..
אנונימית