5 תשובות
כן, זאת צומת שיש בה פנייה אחת, או לשמאלה או ימינה.. אני גם לומדת עכשיו לתיאוריה וזה בערך מה שהבנתי.
שואל השאלה:
כן אבל בצומת רגילה יש שני כבישים או יותר סבבה מכל כיוון עכשיו מה זה בדיוק צומת הסתעפות ומה כל כך מיוחד בה כאילו יש לפניות ישר וימינה או ישר או שמאלה או ימינה וישר ואחר כך שמאלה זה הקטע?< זה צומת הסתעפות?
יש לך את האפליקצייה של התיאוריה? כדי שתראה איך זה
שואל השאלה:
ניראלי שהבנתי תקני אותי אם אני טועה תהיה איתי שנייה צומת הסתעפות זה כאילו יש לי פנייה ישר או ימינה צומת קמץ כזאת או ישר או שמאלה או ישר או ימינה או שמאלה נכון? זה נקרא הסתעפות
,,?
הבנת רק את צומת הסתעפות. תראה, צומת הסתעפות זה כביש ישר ואז יש פנייה לימינה או לשמאלה, תלוי בכביש. הכי קרוב שאני יכולה לצייר לך זה ככה: ||-- או -||
צומת קמץ, זה בצורה של קמץ. יש כביש ואז פנייה לבפנים:
_____ ___
ככה:| |
תוריד את האפליקציה- "לימוג תיאוריה - נוהג", רואים שם תמונות מובנות של התמרורים וכל זה.. לי היא ממש עזרה.