21 תשובות
בעד.. אם הם אוהבים אחד את השני אז זה לא ממש מפריע לאף אחד...
בעד, הכרתי את חברה שלי פה...
אני חושב שזה בסדר אין פה שום דבר רע
אנונימי
לא עניין שלי
זה גם לא מעניין וגם נגד
אנונימי
בעד ^^ הכרתי את חבר שלי מפה
רק בסטיפס? נגד, זה קשר שלא יחזיק, בקשר צריך גם מגע, וחוץ מזה.. רק להתכתב זה לא באמת אהבה, לפי דעתי זה צריך גם לדבר, אפילו אם זה בפלאפון.
מסטיפס למציאות? לפי דעתי כל עוד אתה אוהב את מי שאתה רוצה להיות איתה, גם אם הכרתם בסטיפס, זה בסדר.
מסטיפס למציאות? לפי דעתי כל עוד אתה אוהב את מי שאתה רוצה להיות איתה, גם אם הכרתם בסטיפס, זה בסדר.
נגד.
אני הכרתי פה מישהי שהרסה לי את החיים..
אני הכרתי פה מישהי שהרסה לי את החיים..
אנונימי
השאלה הנכונה לומר כאן היא למה בידיוק ואיך זה קשור התמונה של התפוחים?!? חח
סתם סתם חיחי. לשאלה הרצינית- זה לא נראה לי כזה משנה כי בתאכלס בזוגיות זה לא משנה היכן בידיוק הכירו העיקר האהבה והייחסים..
סתם סתם חיחי. לשאלה הרצינית- זה לא נראה לי כזה משנה כי בתאכלס בזוגיות זה לא משנה היכן בידיוק הכירו העיקר האהבה והייחסים..
בעד, לא משנה איפה הם מכירים, כשיש אהבה כלום לא משנה.
לא ממש אכפת לי.. אבל יותר נגד
לדעתי תמיד עדיף שזה יהיה במציאות.
נגיד אני הייתי עם מישהו באתר אחר לא בסטיפס ואני נפגעתי ממנו הרבה ובסוף נפרדנו וזה לא היה במציאות בכלל מה שלדעתי לא שווה.. אלא אם נפגשים...
מאז אני רוצה חברויות רציניות רק במציאות, אולי יהיה מקרה שאני אתחיל לדבר עם מישהו ויהיה נחמד אבל לא יותר מזה.
טוב חפרתי._.
בי.
לדעתי תמיד עדיף שזה יהיה במציאות.
נגיד אני הייתי עם מישהו באתר אחר לא בסטיפס ואני נפגעתי ממנו הרבה ובסוף נפרדנו וזה לא היה במציאות בכלל מה שלדעתי לא שווה.. אלא אם נפגשים...
מאז אני רוצה חברויות רציניות רק במציאות, אולי יהיה מקרה שאני אתחיל לדבר עם מישהו ויהיה נחמד אבל לא יותר מזה.
טוב חפרתי._.
בי.
לא יודעת כולכך... אממ זה לא הכי טוב אולי זה מישהו שמתחזה.? צריך לבדוק את כול זה כי זה ממש מסוכן.
חיים שלך חוקים שלך. בטוח שתעשה תבחירה הנכונה בשבילך! בהצלחה.
חיים שלך חוקים שלך. בטוח שתעשה תבחירה הנכונה בשבילך! בהצלחה.
ברורר
נגד, מי יודע איזה יצורים מסתתרים מאחורי המשתמש
אין לי בעיה עם זה, לפעמים מתפתחת זוגיות ממש טובה מהאינטרנט.
עם זאת יש הרבה חסרונות, כמו למשל המרחק וההבדלים השונים.
עם זאת יש הרבה חסרונות, כמו למשל המרחק וההבדלים השונים.
בעד
לא בעד ולא נגד.. בכללי פחות אוהבת היכרויות דרך האינטרנט
אם רק התכתבת איתו וככה הכרתם אז אני לגמרי נגד!
וואו הפצצת שאלה מעניינת, אהבתי ;)
יותר נגד כי כאילו את אף פעם לא יודעת מי מהצד השני של המסך..
באותו הנושא: