24 תשובות
שמשחקים בבנות
בנים-הם ככ חרא לפעמים

בנות-הם מושלמות אבל יש את הפרחות האלה איכ שונא אותן


אני בן/בת אז יפ
אממ אני חושבת שמה שמפריע לי אצל בנים זה שרוב הבנים מתייחסים לבנות כאילו הן קישוט ולא אשכרה חושבים שיש משהו חוץ מזה שהן יפות:/
שבנים ערסים ילדותיים ומזייפים התנהגות זה מעצבן.
אם הם ערסים ילדותיים אבל לא מזייפים את זה זה אפילו גרוע יותר.
שמתיחסים מגעיל, חושבים אני ברבי שלהם שככה משחקים.
אצל בנות: שהן לא מצליחות לפענח את מה שאני אומר

אצל בנים: שהם עמוסים ביותר מידי טסטוסטרון
מפריעה לי שיש בנים ערסים
אני פשוט פה כדי להעיר על מה שרשמו בתגובות למעלה, בנות לא פחות חרא מבנים, שניהם חרא
אם היא עפה על עצמה אני שונא את זה
ואם אין אמינות
לבנות - חוסר החלטיות
לא יודע אם זה הכי מפריע זה פשוט מה שעלה
בנים מפריע לי שיש כאלה שחושבים שאם הם משחקים בבנות זה הופך אותם לגברים. (לא מכלילה).
זלזול, קנאה, ציניות מוזגמת, מתנשאים, מקובעים.
בנים- לא יודעים להקשיב
בנות- חופרות וחופרות
אך השאלות האלה...
בנים -אגו למעלה, מדברים ועושים טובה! שונאת את זה ושמשקרים
אני בת ואותי מעצבן בבנים שהם משחקים בבנות (הרבה), שהם משקרים, שזה נגמר פתאום מתחילים לרדת עליה, הולכים על בנות שיש להם צ*צ* ות^ת
שבנים לא מבינים רמזים
אני בן מה שאני שונא אצל בנות שהן לא מעריכות את עצמן בבנים שהם מגעילים
הכאפות שלהן.-.
אני לא יכולה להגיד בכללי.
כי לא כל הבנים ככה או ככה.
כלום אתן סבבה בטוב וברע (; אם כבר אז יש אנשים ספציפיים שהם באמת מפריעים אבל לא בגלל שהם בנות או בנים
כעיקרון אני אוהבת הכל הבנים
שבנות מתוסבכות
שונאת את זה גם בבנות וגם בבנים - ביישנות וחוסר ביטחון ( אני ככה... אני לא יורדת על אף אחד) - היא לא תשלח לו הודעה כי היא ביישנית והוא לא ישלח לה כי גם הוא מתבייש ויש גם את המילה "נואש/ת" שכולם אוהבים לדחוף אז זה גלגל כזה של ביישנות מתמשכת ופחד מדחייה.. כן. עצוב
אנונימית