9 תשובות
ששינית את השאלה בטח התבלבלת
במקום לשאול למה אשכנזים כאלה יפים שאלת על מרוקאים ותימנים
אשכנזייה
חח ממש לא
הרוסים הכי שווים ^_^
אנונימית
בלאט
אנונימית
כנראה נתקלת באנשים מהעדות האלו שהם יפים.
ומה הקטע עם התגובות שלכם היא לא מנסה להמעיט בערכם של עדות אחרות, סך הכל שאלה.
איך ידעת שאני גם וגם? תודה תודה פעם ראשונה שאני שומעת מחמאה כזאת xd
למה? אין לי מושג. נולדנו ככה אני מניחה.-.
הם דווקא ממש לא הטעם שלי
-רוסים זה וואו-
אנונימית
כי האשכנזים שולטים!
חח סתם מה שהתגובה הראשונה אמרה
אשכנזייה
לא כל האשכנזים יפים, כמו שלא כל המרוקאים והתימנים יפים.
אבל בכללי תודה אני מרוקאית חח

תודה (אני אשכנזי)
יופי זה עניין של טעם ואני לא חושב שיש סיבה מדעית