8 תשובות
אני אוהבת:)
אני אוהבת.
אויי זה מושלם.
כן
זה מתאים לאנשים ספיצפיים, בכללי אני לא אוהבת בכלל.
לא אוהבת:/
אני לא
כן, זה יפה
באותו הנושא: