2 תשובות
לא שינה הרבה רק הכתב והשמות יותר יפים
לא, יש מלא חדש!
תסתכלי בצאט עם החברים שלך, כל העיצוב השתנה, את יכולה להקליט הודעת וידאו, להתקשר, והשיחת הוידיאו הרגילה. יש מלא סמיילים חדשים בצאטים. בסטורי את יכולה להחליק הצידה וזה יעבור לך בין כל החברים שלך <3
תסתכלי בצאט עם החברים שלך, כל העיצוב השתנה, את יכולה להקליט הודעת וידאו, להתקשר, והשיחת הוידיאו הרגילה. יש מלא סמיילים חדשים בצאטים. בסטורי את יכולה להחליק הצידה וזה יעבור לך בין כל החברים שלך <3
באותו הנושא: