11 תשובות
להתעלם. גם אני ראיתי פעם ואין סיבה להתבייש בזה
לקחת אייפון ולדחוף אותו לתחת שלהם.
למה את צריכה להקשיב להם?
למה את צריכה להקשיב להם?
למה אכפת לך מאנשים שמתייחסים אליך ככה?
אנונימית
גם אני רואה, תצחק עליהם שהם לא רואים כי זה מדהים!
אין מה להתייחס אליהם
אל תשימי עליהם ותמשיכי בחיים שלך.
את משכילה מנשיונל גיאוגרפיק.
זה מעניין, נחמד, וזה לא גאליס.
תגידי להם את זה.
את משכילה מנשיונל גיאוגרפיק.
זה מעניין, נחמד, וזה לא גאליס.
תגידי להם את זה.
תגידי שאת רואה אותם בנשיונל ג'יאוגרפיק בתור קופים וצוחקת עליהם
קודם כל נשיונל ג'יאוגרפיק זה אחלה של ערוץ! ואל תפסיקי לראות את זה בגללם. ודבר שני תתעלמי מהם.
עדיף לראות נשיונאל ג'יאוגראפיק ולהעשיר את הידע שלך מאשר לראות האח הגדול ושירד לך ה- iq.
גם אני צופה מידי פעם בנשיונאל ג'יאוגראפיק ואני לא רואה שום בעיה עם זה..
גם אני צופה מידי פעם בנשיונאל ג'יאוגראפיק ואני לא רואה שום בעיה עם זה..
תתעלם. תראה מה שבאלך
תצחק עליהם שהם לא רואים. אני רואה ויש בזה המון דברים טובים, אלה הם מפסידים
באותו הנושא: