3 תשובות
אני מדברת פה ושם עם ההורים/דודים כי בכל זאת צריך לתקשר איתם איכשהו.
למדתי לדבר ולהבין את השפה עם הזמן כשההורים שלי ניסו להרגיל אותי.
למדתי לדבר ולהבין את השפה עם הזמן כשההורים שלי ניסו להרגיל אותי.
לא: (
יודעת רק מילים, ומצליחה להבין לפעמים. המצב גרוע._.
יודעת רק מילים, ומצליחה להבין לפעמים. המצב גרוע._.
לא