5 תשובות
i have learnt a lot about a piano
i learned a lot about the piano
i learned a lot about the piano.
זה תלוי מה אתה רוצה להגיד... אתה למדת הרבה על הפסנתר או למדת הרבה על פסנתר בכללי או על משהו נקודתי
נראה לי the
באותו הנושא: